wwv_flow_file_mgr.get_file

13.06.2017 - Nyheter

Kjekk fagtur 2017: Takk til alle som bidro!

Vi i styret synes det var en kjekk og vellykket fagtur til Danmark 7-10.juni 2017, og håper alle som var med synes det samme som oss! Vi våknet opp i båten/Hirtshals, spiste frokost på Tylstrup Kro og kjørte videre til Powel sin avdeling i Aalborg. Her fikk vi interessante foredrag om  driftsløsninger for VA-nettet og neste generasjon fagsystem. Vi gjenomførte årsmøte og avsluttet besøket med en veldig bra lunsj i kantina til Powel. Turen gikk videre til Århus, der vi på ettermiddagen fikk mulighet til å bli litt kjent med byen. På kvelden hadde vi felles middag på Restaurant Flammen. Dagen etter dro vi til Spildevands Teknisk Forening sin messe i Billund. I porten ble vi tatt i mot av en nordmann som hadde ventet på oss. Han sa vi var de eneste fra Norge som var på besøk. Etter oppholdet dro vi tilbake til danskebåten og våknet opp i Risavika lørdag morgen.

Takk til alle som ga faglig påfyll (både fra bedrifter og  fagarbeidere imellom), og takk til alle som ble med og bidro til at det ble en kjekk tur! Nedenfor er noen bilder.

Hilsen sekretær i RDF Åsta Egelandsaa